на русский

תמונות של מצבות לפני ואחרי: מבחר תמונות לפני ואחרי של מצבות שחידשנו

אנו מספקים שירותי חידוש שיפוץ וגינון מצבות במרחב בתי העלמין של גוש דן

(השירות ניתן על בסיס חודשי או חד פעמי)

לפרטים חייגו:
03-381-8956

או השאירו פרטים:

תמונות של מצבות: בשל הביקוש הרב מצד הלקוחות ומתעניינים שמדברים איתנו במהלך הזמן. החלטנו לאסוף מבחר מכובד של תמונות לפני ואחרי, שמציגות בצורה הכי טובה את ההבדלים המהותיים בין מצבה מוזנחת שלא טופלה במשך שנים לבין מצבה שעברה חידוש ונכנס לתהליך תחזוקה שוטף.

תמונות של מצבות שעברו חידוש וניקוי יסודי מלכלוך, בקטריות ואבנית ברמה קשה

מצבות במצב כזה, נפוצות מאוד בבתי העלמין. מדובר לרוב על מצבות שעברו הזנחה קשה של למעלה מ-10 שנים ויותר.

צריך להבין, אבן שיש שאינה מקבלת תחזוקה באופן שוטף – נפגעת באופן קשה מפגעי מזג האוויר לאורך השנים שעוברות. להזנחה יכולות להיות הרבה סיבות כאלה ואחרות, אנו נתקלים בהמון מקרים.

למשל, מספר לנו גולן "אני יכול להראות לכם תמונות של מצבות ששלחו לי בני משפחה של המנוח, משפחות שמגיעות פתאום לביקור בבית העלמין אחרי המון שנים. מכל מיני סיבות רגישות. והם פתאום חוטפים שוק שהם רואים מצבה מוזנחת. זה ממש נוגע להם בלב, הם ישר פונים אליי עם תמונות של מצבות מוזנחות ואנחנו כבר מיד יודעים לזהות איזה סוג עבודה צריך לבצע, באיזה חומרים צריך להשתמש וכד' כדי לחדש את המצבה ולהחזיר אותה למצב ראוי."

להלן תמונות של מצבות נוספות הממחישות את ההזנחה אבל מראות גם שניתן לחדש מצבות לרמה שהיא הרבה מעבר לציפיות, גם במקרים הקשים ביותר:

 

לא רק חידוש השיש – תמונות של מצבות לפני ואחרי שעברו חידוש האותיות

לפעמים אנו נתקלים במקרים קלים יותר של מצב השיש. מדובר בעיקר על מצבות שכן עברו תחזוקה כלשהי, אך השמש בקיץ והגשמים הכבדים בחורף גרמו לאותיות המצבה לדהות ולאבד מהצבע שלהן. במקרים כאלה, אנו ניגשים לביצוע חידוש האותיות של המצבה עם חומרים מיוחדים ובהתאם לסוג המצבה ומילוי האותיות.

תמונות של מצבות לפני ואחרי שעברו חידוש האותיות:

כאן אנחנו יכולים לראות בבירור איך השיש נשמר בצורה יחסית (גם בזכות סוג השיש העמיד) אבל בכל בזאת. אנו רואים שצבע האותיות דהה כמעט לחלוטין עם הזמן. מילוי צבע האותיות מחדש של בר גינון הוא מילוי איכותי ועמיד לאורך שנים ארוכות. החומרים המיוחדים עמידים בכל פגעי מזג האוויר. וגם מול השמש החמה בישראל של יולי אוגוסט.
תמונות של מצבות לפני ואחרי אלו, ממחישות לנו על הצד הטוב ביותר את המשמעות של תחזוקת המצבה לאורך זמן, חידוש האותיות ומילוי הצבע.

לחצו לקריאה אודות השירות >> חידוש האותיות

לחצו לקריאה אודות כל שירותי המצבות שמספקים בבר גינון >> שירותי מצבות

לחצו וחייגו ליצירת קשר עם עזרי גולן יעיש וקבלת מידע ראשוני >> 03-381-8956

כמו כן, חשוב לציין כי יש משפחות שמעדיפות ממש לנטוע עץ קטן לצד המצבה, במטרה לשמור על המצבה מוצלת לאורך היום ובכך לשמור עליה מפני השמש היוקדת.

עוד תמונה של מצבה לפני ואחרי שמראה לנו בבירור צבע אותיות שדהה לגמרי. כמו כן, ניתן לראות שצבע השיש קצת נפגע ונוצרה מען שכבה דקה של אבנית. במהלך העבודה הזו ביצענו חידוש קל של השיש וכמובן צביעה מחדש של אותיות המצבה. ניתן לראות הבדל מהותי באיכות הצבע של האותיות. מדובר על עבודה שתשמר את הכיתוב על המצבה לאורך שנים ארוכות.

תמונות של מצבות לפני ואחרי – גיזום הצמחייה סביב המצבה

ישנם מקרים של הזנחה קשה דווקא של הצמחייה סביב המצבה. מקרים בהם עץ ניטע לצד המצבה לפני שנים רבות אך מעולם לא תוחזק ע"י אף גורם.

במקרים כאלה, הסבך עלול לעטוף ממש את המצבה ואת סביבתה כפי שניתן לראות כאן בתמונות של מצבות לפני ואחרי שצירפנו להמחשת המקרים הללו:

במקרה שאנו רואים כאן. מדובר על סבך שאפילו לא איפשר גישה קלה להנחת אבן על המצבה. הסבך עטף את המצבה כולה, עבודת הגיזום והניקוי במצב כזה היא די מאתגרת. העבודה עם הכלים הכבדים על הצמחייה כאשר המצבה ממש צמודה לה, דורשים זהירות יתרה וריכוז רב בזמן הביצוע.

בר גינון ביצעו עשרות עבודות מסוג זה רק בשנה שחלפה, מספר גולן: "לאורך השנים צברנו מיומנות. אנחנו יודעים מהיכן לגשת לסבך, איך לטפל בו בצורה המקסימלית מבלי לפגוע ואפילו לא לשרוט שריטה קלה את שיש המצבה שהשיח מסתיר. מדובר באמת על ניסיון של 30 שנה, למדנו את זה ביגיע כפיים ממש."

עוד תמונות של מצבות לפני ואחרי המתארות את גיזום הצמחייה סביב המצבה:

מקרה נוסף של 2 שיחים משני צידי המצבה שהוזנחו לאורך השנים וכיסו את רוב חלקת הקבר. במקרים כאלו נדרשת מקצועיות מקסימלית, מדובר על סבך שממש עטף את הקבר מכל הצדדים ולא השאיר מקום לטעויות.

חשוב לציין כי יש מקרים בהם המשפחות מעדיפות ממש להגיע לשורשים של הצמחייה ולטפח מחדש את הערוגות סביב המצבה (במידה וקיימות). כמו כן, יש פעמים שמעדיפים להוציא לגמרי את הצמחייה. כל האפשרויות פתוחות בפני הלקוח.

גיזום הצמחייה סביב המצבה לפני ואחרי

כאן אנו רואים תמונה ממש ברורה של עץ שפשוט צמח ללא הכרה והשתלט על 2 המצבות שסביבו. ניתן גם לראות, שהמגע של העץ עם השיש לאורך הזמן, פגע בברק של המצבה. מקרים כאלו ניתנים לניקוי בהחלט ואפשר לבצע חידוש מצבת השיש גם במקרים של פגיעה מענפי עץ ששחקו את השיש לאורך הזמן.

תמונות של מצבות לפני ואחרי נוספות יעלו בהמשך. לבינתיים הוספנו לכם דוגמא משירות מיוחד שאנו מבצעים כבר שנים ארוכות – גינון מצבות. מדובר על השירות הכי מבוקש בבר גינון, בנוסף לחידוש מצבות וצביעת האותיות.

הניסיון שלנו בגינון מצבות עשיר במיוחד, אנו מבצעים מדי חודש גינון ותחזוקה שוטפת של מצבות במרחב בתי העלמין בגוש דן.

הנה דוגמא אחת מיני רבות, מתוך מאגר תמונות של מצבות שעברו גינון מיוחד

הרבה פעמים מתוך גיזום הצמחייה סביב המצבה, חידוש השיש והאותיות. המשפחה מקבלת חיות וריענון, במקרים כאלה הם פתאום רוצים לחדש ממש את סביבת המצבה. סוג מסוים של "פיצוי" אחרי כל השנים בהם המצבה הייתה מוזנחת. מעבר למה שראינו כאן. תמונות של מצבות לפני ואחרי, כאן בתמונה אנו רואים מצבה שהיא דווקא כן מטופחת ומתוחזקת. פשוט שלמשפחה היה רצון להכניס יותר 'ירוק' סביב המצבה, וגם להוסיף דשא סינטטי שיוסיף עוד נדבך רענן לסביבת הקבר.

מדובר על גינון שכולל גם ערוגות עמידת וצמחים מאוד איכותיים. להלן סרטון שממחיש חלק מההכנות שנעשו לעבודת הגינון שאנו רואים בתמונה של המצבה הנ"ל:

בסרטון הנ"ל אנו רואים את תהליך מילוי הערוגות שמתבצע רגע לפני שתילת הצמחייה. גם כאן השימוש בחומרים חשוב מאוד לשמירה על איכות הצמחייה לאורך זמן ומול פגעי מזג האוויר. בנוסף לערוגות אשר התמלאו בצמחייה יפהפייה. החליטו משפחת המנוחה להוסיף דשא סינטטי איכותי בסביבה המצבה. מדובר על תופעה די נפוצה בשנים האחרונות, תוספת בהחלט מבורכת שהופכת את סביבה המצבה לירוקה ונעימה יותר.

לחצו לקריאה אודות השירות המיוחד במינו >> גינון מצבות

לחצו לקריאה אודות השירות המקצועי בבר גינון >> שיפוץ מצבות

לחצו וחייגו ליצירת קשר עם עזרי גולן יעיש וקבלת מידע ראשוני >> 03-381-8956

נשמח לעמוד לשרותכם ולענות על השאלות החשובות, לנוחיותכם, אתם מוזמנים להשאיר פרטים בעמוד יצירת קשר ואנו נשתדל לחזור אליכם בהקדם בסבלנות מלאה ובאהבה גדולה.

לחצו להשארת פרטים וחזרה של נציג מטעם בר גינון מצבות >> יצירת קשר

שנזכה להתבשר רק בבשורות טובות!

אנו מספקים שירותי חידוש שיפוץ וגינון מצבות במרחב בתי העלמין של גוש דן

(השירות ניתן על בסיס חודשי או חד פעמי)

לפרטים חייגו:
03-381-8956

או השאירו פרטים:

אם המידע הזה עזר לכם - שתפו אותו עם אחרים:

שירות מיוחד לפני אזכרה

אנו מספקים שירות חד-פעמי וללא התחייבות הכולל:

חידוש המצבה

ניקוי יסודי סביב חלקת המצבה

חידוש הצמחייה

אפשרות תיאום עם חזן

הצללה, כיסאות והגברה

ושירותים נוספים לבקשת הלקוח/ה