на русский

כיתוב על מצבה לאמא

אנו מספקים שירותי חידוש שיפוץ וגינון מצבות במרחב בתי העלמין של גוש דן

(השירות ניתן על בסיס חודשי או חד פעמי)

לפרטים חייגו:
03-381-8956

או השאירו פרטים:

כיתוב על מצבה לאמא זה אולי אחד הנושאים הכי כואבים שיוצא לנו לפגוש במהלך העבודה. גם כשמדובר על אמא שנפטרה בגיל מבוגר, זה תמיד מאתגר נפשית את כל הסובבים, וכמובן, בעיקר את בני המשפחה הקרובה.

איך מתמודדים עם משימה כמו זו? איך ניגשים לבחור משפט שלכאורה אמור לסכם את כל החיים של מי שהייתה כתר המשפחה? במאמר הבא ננסה לעזור לכם לפנות לנושא הרגיש, לבחור כיתוב על מצבה לאמא, עם כל הקושי, הצער והכאב ננסה לגשת לעניין בדרך הראויה ביותר.

כיתוב סוחף רגשות על המצבה של היקרה מכל – אמא

ראשית, כדי להצליח להקליל את האווירה אנחנו הולכים כמובן להתמקד בנקודות האופי החזקות של המנוחה, מתחילים לכתוב על הדף את הנקודות החיוביות שהיו בה, את נקודות האור שלה בחיים. אלו שהובילו אותה למקום אליו הגיעה, אחרי כל הקשיים ואתגרי היום-יום.

כיתוב על מצבה לאמא יכלול בתוכו את 3 הנקודות הכי חזקות שאנחנו זוכרים אצלה

למשל הנה 3 נקודות עוצמתיות שיכולות לתאר לנו את אופי חייה של המנוחה:

– "חוסן נפשי בל יתואר"
– "זו שפשוט אהבה לאהוב את כולם"
– "דאגה אמיתית מהלב לכל הסובבים"

ברגע שאנחנו מעלים על הדף את הנקודות החזקות והעוצמתיות, אנחנו מתמקדים בנקודה אליה אנחנו הכי מתחברים, ובעצם מסגננים את זה למשפט אותו אנחנו רוצים להנציח על המצבה, המשפט אותו נראה בכל ביקור ונתרגש כל פעם מחדש, כיתוב על מצבה לאמא זה לא עוד סתם כמה מילים. מדובר על הנצחה שמרעידה את הלב ומציפה את כל הטוב שזכור לנו ממנה, מילים שאומרות הכל, מילים שמתארות לנו חיים שלמים.

לחצו לקריאה אודות השירות >> חידוש האותיות

לחצו לקריאה אודות כל שירותי המצבות שמספקים בבר גינון >> שירותי מצבות

לחצו וחייגו ליצירת קשר עם עזרי גולן יעיש וקבלת מידע ראשוני >> 03-381-8956

כיתוב על מצבה לאמא צריך להיות מוסכם על כל המשפחה מהמעגל הראשון

חשוב להפעיל רגישות שיא במקרים אלה, לעיתים, בעקבות הרגישות הגבוהה, עלולה ח"ו להתפתח מחלוקת בנושא הכיתוב על המצבה לאמא. כדי להימנע ממקרה כזה, כדי לגשת לנושא ברגישות ולגלות אחריות למול כל המעגל הקרוב. לעיתים כדי פשוט להתייעץ עם רב, או עם חבר קרוב של המשפחה שיתן את האופציות לבחירה בהתאם למידע שאנו מעבירים אודות המנוחה. כך, אנו יוצרים מצב שבו צד שלישי בוחר את המשפט שיהיה כיתוב על מצבה לאמא ומפחיתים את הסיכוי להתפתחות ויכוחים מיותרים וכו'.

יש גם מקרים שפשוט לא מצליחים להגיד דבר…

במקרים מסוימים, יש משפחות שמעדיפות פשוט לכתוב רק את שם המנוחה ואת תאריך הפטירה כמובן. בלי שום דבר אחר מסביב, זה קורה בעיקר כשלמשפחות אין מילים בפה לתאר את התחושות. מדובר על מקרים כואבים, כיתוב על מצבה לאמא הוא נושא רגיש ביותר שלעיתים ממש משאיר את המשפחות ללא מילים בכלל, ובכך בעצם, הכיתוב על המצבה לאמא מלכתחילה לא מתגלה על חלקת הקבר.

אנחנו רוצים לסכם ולהגיד את הנקודות העיקריות

  1. פשוט תתארו בשפה פשוטה: תדברו את מה שהכרתם, את מי שפגשתם. בלי לנסות לרגש, כי זה יבוא לבד. זה פשוט קורה, בטח כשמדובר על כיתוב מצבה לאמא.
  2. התחשבו בכל הקרובים מסביב: בין אם מדובר באחים, בבעלה של המנוחה, בילדים. ההחלטה על המשפט שיהיה כתוב על המצבה של אמא צריך להיות מוסכם על כולם וכמובן שלא לעורר ויכוחים ומחלוקות מיותרות.
  3. הנצחה שלא ניתן לתאר במילים: זה בסדר גם לבחור מילה אחת או שניים, ולא מעבר. וזה בסדר גם לא לכתוב כלום. כי לפעמים אנחנו לא מצליחים לתאר את התחושות שלנו. תקלו על עצמכם, גם ככה מדובר על נושא רגיש ואתגר יוצא דופן.

מקווים שעזרנו לכם ברגעים הקשים הללו, אנחנו כאן לשירותכם תמיד ובכל מצב, מזמינים אתכם ליצור קשר לכל נושא ולכל שאלה, גם אם סתם בא לכם לשתף או לפרוק את מה שיש לכם על הלב. ומי יתן שנדע ונתבשר רק בבשורות טובות!

אנו מספקים שירותי חידוש שיפוץ וגינון מצבות במרחב בתי העלמין של גוש דן

(השירות ניתן על בסיס חודשי או חד פעמי)

לפרטים חייגו:
03-381-8956

או השאירו פרטים:

אם המידע הזה עזר לכם - שתפו אותו עם אחרים:

שירות מיוחד לפני אזכרה

אנו מספקים שירות חד-פעמי וללא התחייבות הכולל:

חידוש המצבה

ניקוי יסודי סביב חלקת המצבה

חידוש הצמחייה

אפשרות תיאום עם חזן

הצללה, כיסאות והגברה

ושירותים נוספים לבקשת הלקוח/ה